zondag 28 juni 2015

Doortrapte citypromotie !!!

Ik dacht persoonlijk aan een bescheiden villaatje langs de IJssel. Zo eentje met een tuintje, een mooi uitzicht op de rivier en een beetje op loopafstand van het centrum van de stad.
Maar als dat onverhoopt niet te doen is, dan misschien eh . . . levenslang gratis eten en drinken bij de Kampense horeca? Ereburgerschap van Kampen, dan? Een vetleren medaille? Schouderklopje van de wethouder?
Het komende augustusnummer van het Duitse stripblad ZACK trapt af met de eerste tien pagina's voorpublicatie van Rhonda 2. Als cover kozen de Duitse vrienden een bewerking van de plaat die ik vorig jaar maakte voor het Kampens stripspektakel. Op de achtergrond van onze Rhonda hier niet de skyline van Chicago, maar wat landmarks van de Kamper binnenstad.
Het mooie Kampen gaat dus binnenkort in alle Duitse kiosken, sigarenwinkels, tijdschriftboertjes en supermarkten de Duitse consument tegemoet schitteren ! Stadspromotie voor deze pittoreske Hanzestad door heel Duitsland! Kom op Overijssels bedrijfsleven ! Ik laat me verrassen door uw gulheid !

1 opmerking:

Frank Jonker zei

Ha Hans,

Van harte gefeliciteerd met de Duitse voorpublicatie van "Rebecca". Prachtige cover ook. Ik hoop dat deel 2 in Duitsland net zo goed ontvangen wordt als deel 1. En dan hopelijk binnenkort ook een Duitstalig Rhonda-album?

Hartelijke groeten,

Frank