donderdag 3 november 2011

Red me, Rhonda?

Wie de reacties op de blogposts leest, is inmiddels al volledig op de hoogte. Met dank aan Otto voor de tip. Inmiddels heb ik zelf ook de nieuwe Eppo (nr 22-2011) van voor tot achter gelezen en wordt het dus hoog tijd om het laatste Eppo-nieuws ook op de voorpagina van onze blog te zetten.
Op bladzijde 24 van de nieuwe Eppo vind je in de rubriek Varia onder het kopje ‘Elvenwerk’ een artikel over de aanstaande Eppo Kerstspecial. Geen extra nummer dit jaar, maar een extra dikke 25e Eppo met werk van bijna alle grote Eppo stripmakers. Waaronder eh… Red me, Rhonda van Hans van Oudenaarden. Red me, Rhonda? Ja, dat staat er.
Is dit werkelijk de titel van de Rhonda-kerstspecial-aflevering of wellicht een noodkreet van de Eppo-redactie nadat Hans op de Help me, Rhonda-blog vertelde, zij het tijdelijk, gestopt te zijn met Rhonda? En dat terwijl de Eppo-kerstspecial al over zes weken in de bus valt! Hoe het nou echt zit, kun je sinds vanochtend lezen op de Help me, Rhonda-blog (http://www.hmrcomic.blogspot.com/). En het geeft ons in elk geval de gelegenheid om weer eens een van die prachtige plaatjes uit Help me of Red me, Rhonda op deze blog te zetten.

Geen opmerkingen: