woensdag 22 september 2010

Poppetjes tekenen in Houten: De presentatie van Bob Evers deel 5, Een Overval in de Lucht





















Dit weekend is het dan eindelijk zover, beste Bob Evers vrienden en vriendinnen. A.s. zaterdag en zondag op De Stripdagen te Houten zal het eindelijk tastbaar voor je liggen:

Het nieuwe Bob Evers album: Bob Evers 5: Een Overval in de Lucht

Vanaf het moment dat de deuren open gaan zal ons nieuwste Bob Evers album in softcover en hardcover te koop zijn in de stand van uitgeverij Boumaar. Evenals de gloednieuwe prent die Hans ter gelegenheid van dit nieuwe album en de nog te verschijnen Zuidzee Trilogie gemaakt heeft.
Natuurlijk zijn Hans en ik ook op de Stripdagen in Houten aanwezig om al die gloednieuwe albums te signeren. Zowel zaterdag als zondag signeren we vanaf pakweg 13.00 uur in de stand van uitgeverij Boumaar (stand nummer 27).
Kortom, het wordt groot feest rond het nieuwe Bob Evers album op de Stripdagen te Houten. We hopen jullie dit weekend dan ook allemaal te mogen ontmoeten. Tot ziens in Houten!

De Stripdagen 2010

Zaterdag 25 en zondag 26 september

Euretco Expo Center

Meidoornkade 24

3992 AE Houten

Beide dagen van 10.00 uur tot 17.00 uur

Bob Evers signeersessie “Een Overval in de Lucht”

Beide dagen vanaf 13.00 uur bij uitgeverij Boumaar (stand 27)

Info: http://www.stripdagen.nl/

6 opmerkingen:

Robert zei

Hoi Frank,

Ik kijk er nu al naar uit. Tot zondag! En deze keer hoef je voor mij maar 1 album (de nieuwste natuurlijk) te signeren in plaats van de 4 in Valkenswaard :-)
Hans bezorg ik daarentegen wat meer werk!

Anoniem zei

Voor mij graag de hc en de sc.
Groetjes, -J-.

Robert zei

Oh, oh...bijna vergeten. Ik heb ook nog de grappigste avonturen van Donald Duck 30 bij me zondag. Dus het worden er voor jou 2 om te signeren en voor een tekeningetje in de Donald Duck uitgave hou ik mij van harte aanbevolen.

Otto zei

I love the smell of a new Bob Evers album (and a limited edition prent) in the morning.
En dan beginnen jullie pas om 13:00 uur. Boe, sterallures!
Nou, ik ga het in iedergeval proberen of ik het tot na ene vol kan houden. Hopelijk tot zondag ;-)

Frank Jonker zei

Ha Robert, -J- en Otto,

@Robert, die twee albums signeer ik graag voor je. En die Ducktekening in het Grappigste Avonturenalbum lijkt me ook geen probleem. Heb je nog een voorkeur voor een bepaalde personage? Dan kan ik alvast bedenken wat het voor tekening moet gaan worden. :-)

@-J-, Komt in orde. We leggen ze alvast voor je klaar. Signeren doen we dan 'live'.

@Otto,Ik verwacht dat ik er zondag wel wat eerder ben dan Hans, dus mocht je het toch niet volhouden tot na enen, geef dan maar een seintje bij de Boumaarstand. Dan signeer ik die prent en het nieuwe album met alle plezier voor je.

Tot zondag!

Hartelijke groeten,

Frank

Robert zei

Hoi Frank,

Eigenlijk zijn de figuren van Winnie de Poeh mijn favoriet in de volgorde: 1 Iejoor. 2 Teigetje en 3 Poeh zelf. Maar ja om een Poeh figuurtje in een Donald Duck album te laten tekenen?? Anders kies ik voor een Willie Wortel. Die komt tenslotte in jouw verhaal Dat had je gedacht voor.

Tot zondag!! (Duurt nog wel erg lang hoor)