dinsdag 14 september 2010

BE-day, minus 11 !!!


Wat details van die Boekenhalteprent.

De prent die je krijgt bij die speciale Boekenhalte edities.

Oplage 200. Gesigneerd. Hoort bij de 150 Boekenhalte-hardcovers en de 50 linnen superdeluxe's. Boeken die je dus kan krijgen bij die Boekenhalte !

(Heb je 't inmiddels gemerkt? Valt het op? Begin je het patroon te zien op deze blog, blogmakker? Hoe on-ge-lo-fe-lijk doortrapt ik je deze laatste dagen aan het prikkelen ben! Om onze BE-strip-spulletjes te gaan kopen? "De moderne stripmaker moet es wat commerciƫler gaan denken", zegt iedereen. "Niet alleen poppetjes tekenen, Hans! Het spul mot dan ook . . . en wel een beetje voortvarend, aan de man gebracht worden!" Hoe doe ik het? Werkt het al een beetje?)

Maar goed. Ik heb dus deze super-speciale prent gemaakt, blogvriend ! Weer, zoals gebruikelijk, inclusief meisje, trapezium-achtervlak, nieuwe album duidelijk in beeld en totale handeling losjes gebaseerd op albumtitel.
Had ik al gezegd dat je 'm kon krijgen via de Boekenhalte ?

5 opmerkingen:

Henkus zei

Hans, je doet het fantastisch!
Het werkt, ik kijk elke dag wat je nu weer voor grappigs te melden hebt en hoe je nu weer je toko draaiend probeert te houden...!
Respect!
Kijk, van een kale kikker kan je geen veren plukken, dus aan mij heb je niet veel, maar je prikkelt me best in mijn heb-zucht. Dus daar ligt het niet aan.
Interessanter is te kijken na een jaar of er een merkbaar verschil in verkoopcijfers is.
Ik durf zonder meer te stellen dat het bestaan van deze blog en jullie bijdragen en energie eraan, een verdubbeling betekent van de verkochte aantallen.

Groetjes,
Henkus

Anoniem zei

Hi, Hans,
Wat een mooooooie inkleuringen ook :) Groetjes, -J-.

Hans van Oudenaarden zei

Henkus en -J-, dank!

WOW! Dat van die verdubbelde verkoopcijfers, dat zou wel erg leuk zijn!!!

Anne:) zei

Heey Oom,

Is het op de stripbeurs in Houten?
En je dacht niet ik mail mijn druk bezette nicht niet even die om komt in het werk of ze ook komt?
Want is mis natuurlijk geen enkele stripuitgave. Als goed is kom ik dan samen met chris. Weet niet of de rest van de familie ook komt...
Ik ben alweer een aantal weken druk bezig met school. Heb afgelopen zaterdag de reunie van me studievereniging gehad waar ik hoofd organisator van was. Dus ben nog niet uit me vakantie en ik loop alweer op stoom.
Wil je mij de details van de 26ste even doormailen. Neem tenminste aan dat het de 26ste is?

Liefs xx je nichtjes

Hans van Oudenaarden zei

Hee Anne!
Ik heb je een mailtje gestuurd, maar ik weet niet of ik je goede adres heb . . .