zondag 19 september 2010

BE-day, minus 7 !!!

En wat doe jij dan zoal voor dat nieuwe Bob Evers-album, Frank? Nou, om tien voor één 's nachts de blog updaten omdat ik er eerder geen tijd voor had en Hans blijkbaar ook niet.
De posters zijn in elk geval klaar. Zien er prachtig uit. De eerste exemplaren zijn al uitgedeeld in de loop van de week zullen ze steeds meer over Nederland verspreid worden. En uiteraard bewaren we er ook een aantal voor de liefhebbers.
Hoorde van Hans vandaag dat er misschien geen flyers gemaakt zullen worden. Probleem! Want hoe moet ik dan al die vrienden, kennissen en familie zonder e-mail bereiken. Dat zijn er best nog wel wat. Stuurde ze altijd zo'n flyer per post. En ik moet toch iets hebben om ze te laten weten dat er een nieuw Bob Evers album aankomt. En waar we signeren en zo. Desnoods een ansichtkaart, maar iets dat ik in een envelop kan stoppen. Dus, Hans, Caro, aan de slag! Desnoods vannacht nog. Doe ik tenslotte ook! We need flyers. Of ansichtkaarten. Whatever. Maar iets!
Verder vandaag veel post van Kasteel Groeneveld. De nieuwe GRNVLD, De Boekenkrant. Allemaal met werk van Hans erin. Morgen dus waarschijnlijk veel Groeneveld op deze blog, hopelijk minder laat en hopelijk ook weer door de tekenaar zelf.

Welterusten, allemaal!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Was gezellig om jullie allemaal weer even te zien en te spreken!!!
Groeneveldfestival was superleuk weer!!
Complimenten aan Caro en alle anderen die het georganiseerd hebben!
Groetjes, -J-.

Hans van Oudenaarden zei

Hee Frank,

Plaatje even vervangen.

grH