vrijdag 24 september 2010

BE-day, minus 1 !!!

Vrijdagmorgen gebeld met de uitgever. Hij stond juist op de binderij. HET BOEK IS KLAAR!!!
Het was allemaal griezelig krap geweest, maar het was gelukt. Deze vrijdag zijn ook de hardcovers dan eindelijk afgemaakt. Verser kan je nieuwe boekje morgen dus niet uit de doos komen, blogvriend. Glimmend en stinkend naar drukinkt . . . Het gaat dus gebeuren. Morgen dus ein-de-lijk de grote presentatie van de nieuwe Bob Eversstrip!
Spullen pakken dus! Niks vergeten nou! Tekenspuldoosje! Dat in ieder geval niet thuis laten!!! Potloodjes, puntenslijper, kneedgummetje en die archetypische, zwarte, vette VANO-signeer-penselen natuurlijk! Let op dat stripje koppijnpilletjes. Je weet maar niet.
De prent! De nieuwe prent! Die prent moet natuurlijk zeker mee! Oplage vijftig, en alweer voor een flink deel besproken! Uitkijken dat ik die gereserveerde prenten niet verkoop morgen. Even apart opbergen straks.
Voor Frank nog wat flyers gemaakt. Met achterop de signeerdata. Ook mee die dingen! Frank heeft een enorme stapel (160) posters gemaakt van de cover op A3! Voor de winkels enzo, maar misschien wil ie er wel eentje aan je verkopen. Vraag er morgen vooral naar bij Frank!
Die maanland-postertjes ook maar mee. En dat "heerlijk rustig" posterje. . . Striptekenaar zijn is ook winkeltje spelen! Misschien verkoop ik er nog wel een paar.
De oude kerstkaarten.
LEESBRIL!! Dat ik daar nu pas aan denk! Laat ik die vooral ook niet thuis laten!
Wisselgeld! Ook slim! Hebben we zo'n stom etuitje voor! Telefoontje! En ik ben er, geloof ik. Volgens mij heb ik het zo.
En NOU moeten we dat allereerste album morgen om een uurtje of één nog even uitreiken aan een speciaal iemand. Want dat doen we tradioneel toch altijd . . .  Hmmmm., kijkend naar die cover. Een "krijswedstrijd" misschien? Even intekenen en dan om beurten snerpend hard gillen? Hebben we wel gelijk een mooi oploopje op die suffe beurs!

Blogmakker, neem morgen naar Houten vrouw of vriendin, dochter of oma mee. Inschrijving alléén voor dames, want dan promoten we het album ook nog bij het andere geslacht. Wie dan het hardste gilt krijgt uit handen van Frank en mijzelf het gratis en voor niks het eerste, gesigneerde album.

3 opmerkingen:

Otto zei

God dank is het gelukt. Ik was al bang dat Frank stond te stencelen en Hans ze stond in te kleuren om er toch nog een paar te hebben morgen.
Tot morgen!

anko zei

ik gil mee, ik neem wel een klein klankkastje mee.

Anko

Robert zei

Wow, ziet er allemaal geweldig uit. Ik kan haast niet wachten tot zondag! Jullie alvast veel succes vandaag. Tot morgen!