dinsdag 11 augustus 2009

Poppetjes tekenen in Kampen

















Het is gelukt! We hebben Hans weer eens over kunnen halen om te gaan signeren. A.s. zaterdag 15 augustus signeren we vanaf ongeveer 13.00 uur in de stand van Uitgeverij Boumaar op het Kamper-Stripspektakel. Met al onze onze albums in harde en zachte kaft, de Bob Evers prenten, boekenleggers en alles wat we nog meer aan leuke dingen kunnen meenemen. En natuurlijk krijgt iedereen die dat wil een leuke tekening, tekst en handtekening van ons. We hopen jullie allemaal weer aan de Boumaarstand te mogen begroeten. Tot ziens in Kampen!

11e Kamper Stripspektakel

Zaterdag 15 augustus

Oudestraat en Van Heutszplein

8261 CM Kampen

Van 10.00 uur tot 17.00 uur

Bob Evers signeersessie vanaf 13.00 uur

Toegang: geheel gratis

Info: http://www.kamper-stripspektakel.nl/

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Vorig jaar was ik voor het eerst in Kampen en ik moet zeggen dat het de leukste beurs is die ik ken (vooropgesteld dat het weer een beetje mee werkt). Ik loop er al maanden naar uit te kijken maar moet vrijdag het ziekenhuis in dus helaas...
Veel plezier op de beurs!
Groet, Otto

Frank Jonker zei

Ha Otto,

Jammer dat je er niet bij kunt zijn in Kampen. Ik hoop in elk geval dat je ook weer snel uit het ziekenhuis bent. Heel veel beterschap en hopelijk dan tot de volgende beurs.

Hartelijke groeten,

Frank