woensdag 30 oktober 2013

Rhonda is de wereld in !

Een paar dagen na Breda. Het was geweldig.
Het was de twee dagen lang, bij het prachtige afgelopen Breda Stripfestival, meer dan druk aan de Eppo kraam. Misschien was je erbij, blogvriend, misschien heb je het gezien! Ik heb natuurlijk niet niet kunnen bijhouden hoeveel boeken er die dagen verkocht zijn, maar ik hoorde de verkopers naast me wel steeds vrolijker worden bij het slepen met de dozen Rhonda-albums.
Het meeste signeren moest natuurlijk tamelijk snel en in potlood. Onvermijdelijk met de permanente Rhonda-rij. En had ik al gezegd dat de zwartwit Franstalige editie ook die dag was uitgekomen? Tot verbazing van uitgever BD-must was zijn stapeltje Franse edities op zaterdag meteen ook al uitverkocht. Ik heb m'n auteursexemplaren op het eind van de ochtend maar weer even aan 'm terug gegeven.
Was ik kapot? Ik zou het wel zeggen ! En morgen meteen weer aan de signeerbak. IN BRUSSEL ! Bij deze Franstalige editie komt een ex-libris, die natuurlijk ook even gesigneerd moest worden. Gelukkig mocht dat met het korte pseudonym van m'n naam: VanO.
Voor wie zin heeft om even langs te komen en voor wie nog een poging wil wagen op een gesigneerd Franstalig Rhonda-album: donderdag 31 okt, van 2 tot 7.

Espace BD Must
86 Champ du Vert Chasseur
1180 Bruxelles
 
 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Van 2 tot 7 signeren? Wow, nachtwerk ;)
Succes en gefeliciteerd met het succes!! -J-.

Frank Jonker zei

Ha Hans,

Eveneens gefeliciteerd met de succesvolle start van Rhonda. En veel succes vandaag met de Brusselse signeersessie. Hopelijk wel met de broodnodige pauze tussendoor? :-)

Hartelijke groeten,

Frank