vrijdag 25 oktober 2013

Rhonda 1: Help me, Rhonda! is uit!!!


Hij is er! Hans' allereerste eigen album Rhonda 1: Help me, Rhonda!  ligt in de winkels. Zowel de softcover als de hardcover-editie zijn vanaf vandaag te koop in de Nederlandse stripwinkels.  Hans van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal!

Behalve de softcover en het hardcover-album zijn morgen tijdens het Stripfestival Breda ook de Rhonda-Dossiereditie en de Franstalige special edition van 'Help me, Rhonda! te verkrijgen bij de stand van Eppo Stripblad. En Hans is beide dagen aanwezig om voor iedereen dit dat wil het gloednieuwe Rhonda-album van tekening en handtekening te voorzien.
En voor wie alvast wil weten hoe het verder gaat met Rhonda, kijk even achterop de softcover. Daar staat namelijk ook al het tweede album aangekondigd.

Prettig weekend allemaal!

2 opmerkingen:

Hans van Oudenaarden zei

Hee Frank !

Dank! En je bent me te snel af! Ik heb nog even een posting boven jouw post gezet met wat kiekjes.

Enne . . . ik durf niet te beloven dat ik het voor elkaar ga krijgen voor IEDEREEN een plaatje in z'n boek te zetten hoor.

Frank Jonker zei

Ha Hans,

Graag gedaan. De postings sluiten trouwens prima op elkaar aan. Jouw posting met het nieuws dat de albums klaar zijn en mijn post met het nieuws dat er minstens twee van de edities ook al in de stripwinkel te koop zijn. :-)

Hartelijke groeten,

Frank