woensdag 15 juni 2011

HELP ME, RHONDA - JOURNAAL, episode 23.

Zaterdag 20 augustus naar het Stripspektakels in Kampen. Geen nieuw boekje, dus dat wordt zeer beperkt signeren en zeer veel koffiedrinken! Collega's, uitgevers, maar ook lezers en fans. Weetjewat! Ik ga eens fijn de tijd nemen, voor waar beurzen eigenlijk voor moeten zijn: NETWERKEN.
Wil je met me brainstormen over de nieuwe verdienmodellen in stripland? Heb je een map met eigen werk, waar je mij eens naar wil laten kijken? Neem mee, als je durft! Voor een cappucino of colaatje krijg je m'n commentaar.
Dan neem ik gelijk een super-exclusieve prent mee, naar Kampen. Net ingekleurd. Pagina 7, de titelpagina, van Rhonda. Maar anders dan in het album straks, ZONDER de HMRtitel en auteursnamen eroverheen gezet. Genummerd en gesigneerd, oplage minimaal. Stuk of twintig. Als je graag vantevoren wil reserveren, reageer dan even op deze posting. Dan hou ik 'm voor je apart. Prijs tien euro.
(Had ik trouwens al es verteld dat ik de kerstkaarttekening ook nog op posterformaat heb? Gesigneerd. Oplage TWEE! prijs 35 euro. kan ik ook nog meenemen. Laat even weten . . . ) 

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik graag nummer 1, als het mag ;)
Thanks!! Groetjes, -J-.

Otto zei

En mij ook eentje (uiteraard).

Hans van Oudenaarden zei

Hee Joop,

Is prima. Nummer 1 is van jou.

Hans van Oudenaarden zei

Hee Otto,

Is gereserveerd, coach.

Otto zei

Zou je de organisator van het Kamper Stripfestival kunnen vragen om de print op de "Kamper beursuitgaven" pagina te plaatsen en achter je naam de link van je sites te laten plaatsen?
Zo kunnen nog meer mensen eenvoudig kennis maken met dit moois!