zondag 30 mei 2010

De PFH proloog . . .




Weetje, blogvriend, soms is het moeilijk om eigen werk te beoordelen.

Dit zijn de eerste drie afleveringen van een soort "Puppy from Hell"proloog. M'n allereerste probeersels in deze strip. Toen ik deze proloog afhad leek het me opeens dat het anders moest. . . Opeens ontevreden over hoe het geworden was. Kan je soms hebben. Onderin de kast gegooid en overnieuw begonnen.

Dit spul hoort dus voorafgaande aan de eerste afleveringen. Voor de volledigheid maar es even hier, op deze blog, gezet. Misschien vergis ik me namelijk wel en kan het best.

Meer volgt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben een beetje kwijt welke blog ik nou moet volgen voor wat. Maar mooi is het allemaal wel. Erg sfeervol.

Bas

Hans van Oudenaarden zei

Hee Bas,

Dank!
Het is natuurlijk allemaal maar een beetje previewen op al die blogs. Het gaat voornamelijk een indruk.
Tegen de tijd dat er iets op papier gaat verschijnen, zetten we alles vanzelfsprekend keurig op volgorde!