donderdag 31 mei 2012

Ik ging naar Haarlem en nam mee . . .

Komend weekend Stripdagen Haarlem. Ik ga er op de zondag naartoe! Nog maar even snel een exclusief prentje laten maken van deze Rhonda-tekening. Oplage dertig. Genummerd en gesigneerd. Alleen bij mij te koop. Prijs zeven euro vijftig.
In de etalage van Van Vuuren damesmode, Barteljorisstraaat 26, hangen deze week deze twee giga-glossy BE-posters. (een meter bij anderhalf) Gemaakt voor het etalage-project. Inmiddels hebben wat mensen me gevraagd wat ik ermee van plan ben straks. Oei... even denken. Oplage twee voor de schreeuw en ééntje voor het skimeisje, speciale uitvoering, bevestigingssysteem erbij, productiekosten er vanaf . . .. Vijftig euro per stuk! Neem even contact met me op. Zet ik, op verzoek, natuurlijk ook nog ergens een handtekening erop!
Verder neem ik natuurlijk nog een mapje losse dingetjes mee. De kerstkaart van vorig jaar. Drie euro per stuk.
Ik heb nog een of twee Rhondaprenten van Kampen, van vorig jaar. Neem ik ook mee. Tien euro per stuk.
Ik heb nog enkele exemplaren van de bijzondere prent Vano à la Hurst. Op dat super-speciale aquarelpapier met zo'n super-speciale giclée-techniek gedrukt.  Dertig euro per stuk.
En verder wat ik allemaal nog kan vinden hier, aan losse dingetjes . . .en oja, nog wat!
Niet tegen Casterman zeggen. Op A3 formaat heb ik nog deze twee speciale platen liggen. Extra gedrukt vanwege wat commissions van de afgelopen tijd. 35 euro per stuk.

Tot zondag in Haarlem!

3 opmerkingen:

Otto zei

Hoi Hans,

Mooie prent, die van Rhonda.
Graag bestellen. Geef ´m maar aan Frank mee die zie ik tegenwoordig vaker. Ik kan helaas niet komen.

Otto zei

En zie ik ook nog een Bob Evers morph? Die waren toch op? 1 graag, aub. (Dat is dit nog moet vragen, had wel een mailtje veracht).
Helaas kan ik niet komen. Maagonderzoek was zwaar, uitkomst slecht en een astma aanval er boven op! Veel plezier op de beurs.

Anoniem zei

Ha Otto,

Sorry om te horen dat het met je gezondheid weer zwaar gesteld is. De prent geef ik aan Frank mee voor je en ook de Vanomorfose Bob Evers. Ik wist ook niet meer dat ik die nog had. Trof hem (laatste exemplaar) tussen de andere prenten.

Sterkte van Hans