donderdag 8 maart 2012

Hans signeert NIET in Gorinchem!!!

Helaas, Frank! Ik ben er niet uit gekomen met de de organisatie van de Stripdagen en met Stripschrift. Ik zal komende weekend dus NIET signeren in de stand van Stripschrift. Ik zal  wel op de beurs zijn zijn als bezoeker! Kom met me discussieren over de toekomst van het beeldverhaal! Zaterdag 10 maart vanaf half vier. Zoek me waar ze koffie verkopen!
En vergeet niet: er staat een prachtig artikel over Frank en mij in de laatste Stripschrift!

2 opmerkingen:

Otto zei

Jammer dat je er niet uit bent gekomen. Ik heb veel respect voor jouw standpunt en dat je daar bij blijft. Ik ga er proberen bij te zijn zaterdag. Ik geloof dat er beneden een groot restaurant achtig iets was. Zit je daar?

Anoniem zei

Ik ben er zaterdag ook even op de beurs. Tot daar! En inderdaad, leuk stuk in StripSchrift. Groetjes, -J-.