dinsdag 13 september 2011

strip-allochtonen

Mooi stukje over Breda, vriend Frank!
Absoluut een ervaring om es gedaan te hebben, zo'n klein eigen tafeltje temidden van die "kunstigen". Stuk voor stuk lieve mensen, en ze hebben onze mooie taal inmiddels soms al aardig onder de knie, en welkom in ons mooie stripland enzo, maar toch.  Je merkt het toch. Ze  . . ze komen uiteindelijk toch uit een andere cultuur, hé. "Strip-allochtonen".
Affijn. Alle prenten zaterdagmorgen moeiteloos rond elf uur uitverkocht, stripkrant met Rhonda preview gekregen, en een stevig stapeltje albums -ter dedicatie- onder de neus, maar toch ook hier een vreemd gevoel. Het was soms opeens erg rustig in die kelder in het museum. Een beetje weg uit het feestgedruis, toch een beetje alsof je er niet helemaal bijhoorde. Volgende keer weer? Hm.

3 opmerkingen:

Otto zei

Wat mij betreft volgende keer weer de "echte" beurs, Hans. We hebben je erg gemist.
Ben ik toch verdorie die stripkrant vergeten mee te nemen, zucht. Maar eens in de buurt kijken of ik er aan kan komen.

Anoniem zei

Ja, inderdaad... gewoon weer naar de Stripbeurs komen :)
Groetjes, -J-.

Hans van Oudenaarden zei

Dank, vrienden! Ik ga zeker even te rade of ik dit nog es op deze manier ga doen.