zaterdag 16 oktober 2010

Meanwhile at the VANO-studio . . .






Teruggekregen van de "Buiten"striptentoonstelling op Kasteel Groeneveld: De Ingelijste gicleé (extreme hoogkwaliteit drukwerk) (85x60cm) Oplage 1 stuk (er is er maar ééntje van, dus!!!) Ik heb 'm in de Vano-winkel gezet: prijs 50,-- euro.

En hier een detail van een grote plaat die ik net heb gedaan voor Dark Dragon Books. Is allemaal nog extreem geheim enzo, maar de BE-blog lezer kan vast wel een geheim bewaren, toch?
Een recensie ontdekt van het nieuwe album, in de Boekenkrant van oktober 2010!
En wat is dit allemaal voor nieuw PFH-spul op de tekentafel?

2 opmerkingen:

Otto zei

Wat een leuk nieuws allemaal. En de "schoolverslagen" waren ook leuk om te lezen. Had ik vroeger ook maar een beroemde scenaris en een striptekenaar op school gehad. Dan waren de lessen een stuk leuker geweest, maar toen waren strips vrijwel gelijk een Mein Kampf dus was het op zaterdag ochten op de fiets naar de stripboekenclub om nieuwe boekjes te lenen.
Ik heb echter 1 prangende vraag; Hoe staat het met het vervolg van Bob Evers? Ben je al aan het tekenen en wanneer zien we de eerst voorpublicaties in de Eppo?

Hans van Oudenaarden zei

Gelukkig was er nog wel de stripboekenclub!
Rondom Bob ga ik binnenkort es wat posten . . .