maandag 2 december 2013

AAAAH, PARIJS!

AAAAH, PARIJS! En wat waren ze aardig tegen me, die schijnbaar zo beruchte Fransozen!  Rhonda en VANO trokken zowaar enige belangstelling en er werden meer dan een páár boekjes verkocht! Waar wás dat chauvinisme dan? Ik ben dol op de Fransen!

Natuurlijk weinig meer gezien dan m'n twee tafeltjes en pijn in m'n vingers van het signeren, maar toch maar mooi tussendoor met Hanco Kolk (naar place d'Italie gekomen op de fiets, echt waar! De schat!) Croque-monsieurs gegeten in een "bar-tabac" aan de Avenue des Gobelins.
Nu even kapot. Over twee weken kom ik nog naar Turnhout en dan is er volgend jaar nog een of andere beurs in Angoulême. Dan mag ik weer de studio in, blogvriend! De komende maanden heb ik ontzettende zin om weer effe lekker te . . . tekenen!
Leuk dedi-bedankje van Blueberry auteur François Corteggiani.

Geen opmerkingen: