donderdag 25 november 2010

Facebook

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOED!!!
"Het IS me gelukt!", sprak de oude man. Ik zit nu kennelijk echt op Faceboek! Een nieuwe stap op weg naar die soort virtuele VANO-community, waar ik het hier eerder over had,  rondom uw tekenaar, is succesvol gezet. En zie, ik heb zelfs binnen no time reeds 70 Facebook "vrienden" verzameld! Heb ik jou vergeten uit nodigen voor deze Facebook vriendschapsconnectie, BE-blogvriend, en je bent ook bij dit sociale mediumaangesloten,  meld je dan even aan. Ik accepteer je natuurlijk meteen!
















Benieuwd hoe nu verder. Ik heb er eerst maar es wat tekeningetjes opgezet. Ik snap dat er nu een heel systeem van kattebelletjes en korte lijntjes mogelijk is. dat ik allerlei spannende communities kan gaan oprichten enzo. Ik ga me daar binnenkort es verder in verdiepen.

Geen opmerkingen: