donderdag 6 december 2007

Welkom iedereen!!!

Helemaal achterin het archief staat ie straks, m'n eerste post. Op m'n eerste blog nogwel. En geen idee wie dit ooit zal lezen. Misschien wel niemand. Wie kan er in godsnaam al die info op het net een beetje bijhouden? Zelfs over de dingen die je interesseren? Dus als je hier dan t o c h verzeild bent geraakt : WELKOM!!!
Eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n blogger, dus dat belooft nog wat voor de continuiteit van dit allemaal. Het bijhouden van zo'n site is best een karwei en al die tijd zou ik ook lekker kunnen tekenen. Aan Bob! AAAAAARGGGH!!!
Maar goed. Ik ben er aan begonnen en dat is niet voor niks. De Bob Evers strip wordt niet meer voorgepubliceerd in een krant of tijdschrift, dus wil de Bob Evers lezer een beetje in kontakt blijven met de strip, dan is het fijn als ie af en toe een levensteken krijgt. Op een of andere manier kan ik me wel voorstellen dat mensen dat leuk vinden. Weest dus bij deze ook meteen gerustgesteld! Er wordt nog met vreugde gewerkt aan de Bob Eversstripserie! En ja, er gaan nog nieuwe delen komen! En op deze plaats kun je het straks allemaal gaan volgen.
Helemaal als een uurwerkje zal ik de blog niet gaan bijhouden. Er zullen dagen, misschien weken voorbij gaan dat het te druk is om te posten. Dan zal het hier stil zijn, of ik vraag aan mijn lieve Caroline of ze af en toe ook es wat erop wil posten. Horen jullie het ook es van een ander.
Deze Blog zal straks de plaats zijn voor de echte Bob Evers stripfijnproever. Ik ga hier jullie niet alleen vertellen hoe het ermee staat, ik ga het jullie ook laten zien. Op deze blog komen allerlei BE-schetsjes, halve inktingen, maffe dokumentatie en scenariodingetjes te staan.De BE-prentjes, kerstkaarten en reclamedingen, ik ga ze er hier opzetten. Kortom, als ik een BE-stripfan was, dan wist ik het wel. Dit is de plek! Dus zegt het voort!

Okee, nu dan het uiterlijk van deze site een beetje fatsoeneren en dan ga ik maar es wat posten . . .

Geen opmerkingen: