woensdag 24 augustus 2011

Hans op de KUNSTbeurs in Breda?

Kampen nog maar net achter de rug en Frank (in z'n goeie uppie. Frank is een held!) nog naar Valkenswaard, maar daarna komt toch echt de beurs van Breda eraan. 9 t/m 11 september. Op diverse locaties in onze geliefde garnizoensstad, baronnenstad, parel van het zuiden! Een goede beurs om te bezoeken, lijkt me. Ik moet sowieso in ieder geval met een paar mensen praten.
Het lijkt me tegelijk een goeie tijd om es te breken met 'n vaste beurs-patronen. Ik doe het eens anders. Op een manier die me nog steeds niet helemaal duidelijk is, heb ik op zaterdag dus een plekje aan een tafeltje gekregen op de Kunststripbeurs in het Graphic Design museum.

Kunst. Hmmm. Dan neem ik in ieder geval maar eens een map originelen mee. Maar dan natuurlijk voor zo'n beurs ook dan wel iets super-speciaals, maar meer betaalbaar, meenemen. Drie "making of"prenten in elkaar gezet van m'n series en een ilu-gicleé op speciaal papier gemaakt. Piepkleine oplage, want kunst, dus exclusief. Stuk of tien moet genoeg zijn. Handtekening en nummers zet ik er dan met de hand op. Oja, ik heb ook nog een paar van die Kamper-Rhondaprent over. leg ik er ook bij. Paar overgeschoten BE-kerstkaarten ernaast en ik heb een winkeltje!
Blogvriend, ik zie je in Breda!!! Maar eerst naar Frank in Valkenswaard, natruurlijk!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

zie mail :)
Nummers 1...? Groetjes, -J-.

Hans van Oudenaarden zei

Hee -J-~!

Die nummers "1" ga ik voor je apart leggen. Zie ik je in Breda?