donderdag 7 februari 2008

Blote vrouwen

Op een of andere manier ben ik de layoutschetsen van pagina 7 en 8 kwijtgeraakt. Ze zitten niet in het stapeltje waar ze horen en ik kon ze zo gauw ook niet in andere stapeltjes vinden. Jammer en vervelend. Je houdt die van me tegoed, beste BE-strip-blog-lezer. Blijf het in de gaten houden.

Ergens hier in de studio zwerft altijd wel een schetsblok. Daarin komen in de loop van de dag de losse krabbeltjes, ideetjes en verveelmomentjes terecht. Kan vanalles zijn. Alles wat ik niet meteen in de strip kwijtkan, maar wel even wil tekenen. Gek genoeg hebben deze on-the-side rommelschetsjes dus heel veel te maken met de Bob Evers strip. Als een soort bijprodukt, of zelfs spiegelbeeld van het dagelijkse werk. Hier wat materiaal van deze week.


Raad zelf de BE-connectie. . . .
PS: Jaja, jullie nieuwe BE-strippagina komt eraan, hoor. Die zet ik hier morgen of overmorgen.

Geen opmerkingen: