woensdag 5 januari 2011

HELP ME, RHONDA - JOURNAAL, episode 1.

Of ik misschien nog een soort "journaal" ga bijhouden van dit Rhonda-project? Het bescheiden podium van deze BE-makers blog ga gebruiken, om je de komende maanden een beetje op de hoogte te houden van alle vorderingen/problemen/overwegingen rondom "HELP ME, RHONDA" ? 






















NOU, IK DACHT HET WEL !!! Ne-der-land-se stripwereld, gloednieuwe strip, nieuwe verteltoon, totaal onbekende characters ??? Goddank is er het internet!
Hee! En hoe geweldig is het niet, dat ik je NU AL via deze weblog kan proberen een beetje bij vanalles te gaan betrekken, blogvriend? Kijkjes achter de schermen! Schetsen, scenario-fragmenten, halve inktingen, inkleuringen! Gratis en voor niks kun je, op deze plek, de komende tijd gaan bekijken of deze strip straks wat voor je gaat zijn. Op deze plek start vandaag het "HELP ME, RHONDA- journaal". En dit is deel 1:

Gisteren bij van der Linde op de Amsterdamse Rozengracht een handvol penseel-stiftjes gekocht . . .

2 opmerkingen:

Otto zei

Hoi Hans,
Misschien kan je eerst beginnen om te vertellen waar en wanneer we deze strip kunnen tegen komen en verwachten. Verder wil ik kijken hoever de invloed van de bloglezer gaat bij de totstandkoming van Rhonda. Daarom doe ik gewoon een schot voor de boeg en zie wel waar ie in slaat. Ik stel voor dat Rhonda een poesje heeft. Gewoon lekker thuis op de bank. Niet zo'n loop in de weg Bars van Franka maar een gezellige huispoes die met haar op de bank kan zitten als ze zojuist een paar kerels over de klink heeft gejaagd enbehoefte heeft aan een rustig moment.
Nou ja ik lul ook maar wat.
Ik blijf het BOB EVERS blog volgen ondanks dat de titel wel een steeds breedere invulling krijgt.

Hans van Oudenaarden zei

Hee Otto!

Het ontroert me, man, dat je zo betrokken blijkt te zijn bij onze Bob Eversstrip. Ik kan me wel voorstellen dat, als fan, dit ogenschijnlijke "primadonna-gedrag" van de maker(s) je dan een beetje koud op je dak valt. Excuus daarvoor, hoor.