dinsdag 29 juni 2010

Bob Evers in Arnhem

Niet aangekondigd op de blog, wel op de site van de beurs en dan ook nog voor het hele weekend. Tja, dat we zaterdag met zijn tweeen op het Arnhems Stripspektakel zouden signeren, wist ik ook niet, beste bloglezers. En Hans waarschijnlijk helemaal niet. Zaterdag kon ook echt niet. Veel te veel werk. En eigenlijk nog twee afspraken die noodgedwongen afgezegd werden. Zondag wel gegaan. Bij de bushalte kwam ik Gerard Leever al tegen die me meteen wegwijs maakte wat betreft de beurs en de organisatie. Beter kon het niet. Vanaf de ingang werd ik keurig netjes begeleid naar de Boumaarstand, waar collega-scenariste Patty Klein al een tijdje bezig was met signeren. Natuurlijk was het door de hitte wel wat rustiger op deze beurs, maar ondanks dat kon ik binnen tien minuten aan de slag om de hele Bob Evers reeks te signeren. Dank je wel, Nick! Later nog ‘Kabaal om een varkensleren koffer’ gesigneerd met een heel speciale reden. Wie weet is één scene uit dit verhaal volgend jaar te bewonderen op een zeer speciale tentoonstelling. Maar daarvoor later meer. En Hans, jouw beurt om dit album te signeren komt vast ook nog wel.
Tussen het signeren door heerlijk verwend met broodjes, koffie, koeken en frisdank. Kortom, geweldige verzorging daar afgelopen zondag in Arnhem. Aan iedereen van de organisatie, hartelijk bedankt daarvoor.
Rond half vier waren een aantal standhouders, waaronder ook de medewerkers van de Boumaarstand, aan het inpakken (tja, wat wil je: voetbal en bijna tropische temperaturen) en toen zat het feest er voor mij dus ook op. Jammer genoeg was er bij deze beurs weer geen blogfotograaf aanwezig, dus kan ik jullie helaas geen fotoverslag presenteren bij deze post. Maar reken maar dat het zondag een erg leuke en gezellige beurs was daar in de Rijnhal in Arnhem.

Geen opmerkingen: