maandag 5 oktober 2020

Nieuws over de Hel 'Avonturen'-portfolio

 

(Illustratie: Danker Jan Oreel)

Afgelopen vrijdag kondigde ik, met dank aan Danker Jan, IJsbrand en Hans Lijklema, al een aantal nieuwe uitgaven aan, maar is natuurlijk één uitgave die we al heel lang aankondigen: de Hel 'Avonturen'-portfolio. Daarover plaatste Danker Jan afgelopen weekend het onderstaande bericht op zijn Facebookpagina.  

"Plannen zijn er om aangepast te worden" zei ooit een leraar op de kunstacademie tegen me. Daar was ik het toen niet helemaal mee eens, maar het gaat er toch van komen. De twee portfolio's worden verschoven van oktober naar november. Omdat 'Breda' dit jaar vervalt was de deadline van oktober toch al wat losser geworden, maar het heeft er voornamelijk mee te maken dat andere projecten flink uitgelopen zijn en er een groot 'geheim' project tussendoor komt. Ik moet nog twee prenten tekenen en ik zou ze af moeten raffelen om alles nog deze maand te kunnen laten verschijnen. En daar zit, denk ik, niemand op te wachten.
Dus iedereen die op een of meerdere portfolio's ingetekend heeft hoeft niet te wanhopen. Ze komen er echt aan.

En voor wie de nieuwe Hel 'Avonturen'-portfolio nog niet besteld heeft, maar die wel graag wil hebben: je kunt een van de twee of  beide nu al bestellen via de webshop van Danker Jan.

Geen opmerkingen: