donderdag 26 maart 2020

Stay Home Comic Con

IJsbrand plaatste onderstaand bericht op de Max Miller Strips blog. Niet vergeten dus, aanstaande zaterdag om 13.00 uur live op Stay Home Comic Con


Komende zaterdag van 13.00 tot ongeveer 13:30 vertel ik onder de vlag van Cartoons for Breakfast vanuit mijn werkkamer tijdens een live-stream op de Stay Home Comic Con iets over de manier waarop ik mijn stripverhalen schrijf en teken. Dat probeer ik onder andere te doen aan de hand van schetsen, originele tekeningen / strippagina's en wat ik tussen nu en de live-stream nog meer bedenk. Zien jullie mij zaterdag?!

Oh, en kijk voor het event ook even op de facebook pagina van Cartoons for Breakfast, want meerdere collega's maken diezelfde middag ook hun opwachting om iets over hun werk te vertellen, waaronder Willem Ritstier en Hans Lijklema

Geen opmerkingen: