dinsdag 20 januari 2009

Allerlei . . . maar vooral EPPO!

Even snel tussen al Frank’s Amerikaanse eenden, zeemeerminnen, papagaaien en Tina-meisjes door, een paar hardcore Bob Evers dingetjes. Die striplessen vergeet ik niet, hoor. Komt allemaal nog. Wegens drukte hou ik het kort:

-Stripfestival Knokke stuurt altijd een leuk herinneringsboekje. Een paar maanden nadien. Voor organisatie en deelnemers, oplage 80. Dank daarvoor , beste Vlaamse vrienden! Thema was "de auto's in de strip." Had Frank dit er al opgezet?

-Afgelopen zaterdagochtend een keertje “in het echt” striples gegeven aan de acht vrienden van de jarige Jord, en aan Jord hemzelf. Als verjaarsfeestkado. Samenzwering van Jord’s moeder en mijn Caroline. Alle mannen waren tussen de zeven en acht jaar. Anderhalf uur met z’n allen fantastisch geconcentreerd zitten striptekenen. Geweldig! Zodra ik foto’s heb zet ik ze hier wel even op.

-Vrijdag 9 januari een fors artikel over de nieuwe Eppo op het “Voorkant” katern van de Volkskrant. Zien we daar op het coverontwerp, rondom Eppo’s Nike’s, de naam van onze Bob Evers gedrapeerd?

-En nou nog een w e e k j e en die Eppo is er echt, hoor! Ik kan er bijna niet van slapen! Halverwege volgende week ligt ie in 5000 supermarkten, tankstations en sigarenboeren! Dan istie d’r gewoon echt! NOG EEN PAAR DAGEN EN BOB EVERS STAAT IN DE EPPO!!! YEEEEHHH!!!! De eerste twee pagina’s van het nieuwe verhaal staan er dan zomaar in! Vers van de tekentafel geratst! De inkt nog nat! Ik zit gvd nog middenin de produktie en de Eppolezer kan al gewoon beginnen met lezen!!!

Speciaal voor jou, trouwe blogvriend, natuurlijk een kleine, exclusieve sneakpeak vanaf de tekentafel op het gloednieuwe materiaal! De rest van Nederland ziet dit spul pas volgende week, maar jij natuurlijk niet! Speciale service aan onze trouwe blogvriend!

En natuurlijk als je nog geen abbo hebt, g a d a t b l a d k o p e n!!!!

Geen opmerkingen: