dinsdag 19 december 2023

Hel-preview: de kerstkaart en het boekje (2)

De afgelopen dagen plaatste Danker Jan twee nieuwe previews van zowel de kerstkaart als het boekje met het Hel jaaroverzicht 2023-2024 op zijn Facebookpagina. Dit is de eerste, die van de kerstkaart:

Dit wordt mijn kerstkaart (en die van Frank Jonker trouwens). Een kaart dus dit jaar en niet zoals de afgelopen vier jaar een boekje. Het maken en gratis versturen van een paar honderd boekjes is simpelweg te kostbaar geworden. Vandaar.
Ik laat er nog wel een honderdtal maken en wie dat wil kan vanaf volgende week in mijn webshop (tegen kostprijs) een exemplaar bestellen. De rest gaat mee naar stripbeurzen. De eerste voor mij is die van Deventer in april volgend jaar.

Sinds gisteren is er ook nog wat extra info over het boekje dat vanaf nu via de webwinkel van Danker Jan te bestellen is:

(Illustraties: Danker Jan Oreel)

Vanmiddag mijn kerstkaarten opgehaald. Het grootste deel daarvan gaat morgen op de post. Dus wellicht halen die de Kerst nog...
In de loop van deze week zal het boekje ook klaar zijn. Daar is dit de achterkant van, de ietwat bewerkte versie van de prent van Kampen.

Geen opmerkingen: