zondag 2 mei 2021

Nu in de webshop: de Hel 'Big Adventures' portfolio

 De Hel 'Big Adventures' portfolio is compleet. Danker Jan plaatste dit weekend twee berichten over de nieuwe Hel portfolio op zijn Facebookpagina:

Vanmiddag de laatste dingen voor de portfolio van hel opgehaald bij de drukker. Nu nog 900 handtekeningen kwijt zien te raken en dan moeten het 100 mappen + schetsboek worden. Ik probeer alles volgende week op de post te krijgen.
Over dat laatste nog twee dingen. Door corona en het ontbreken van stripbeurzen zijn de kosten zodanig gestegen dat er voor mij geen marge meer op zit. Alles zal dan ook via de standaardverzending van Post.nl verstuurd worden. Aangetekend versturen kan ook, maar dan moet ik wel een 'eigen bijdrage' vragen van 5 euro. Wie dat liever wil moet het even laten weten via info@dankerjan.nl
Door een aantal oorzaken is het hele project bijna een jaar doorgeschoven. Van een aantal mensen weet ik dat ze intussen verhuisd zijn en van hen heb ik een adreswijziging ontvangen. Mochten er nog meer intekenaars het afgelopen jaar verhuisd zijn, ik hoor het graag. Dus laat het even weten.

(Foto's en illustraties: Danker Jan Oreel)

Het ziet er nogal 'harig' uit, zo'n stapeltje nog dicht te knopen mappen.
Of ligt dat aan mij?

En heb je de portfolio nog niet eerder gereserveerd? Dan is de Hel 'Big Adventures' portfolio is vanaf nu te te bestellen in de webshop van Danker Jan

Geen opmerkingen: