woensdag 20 oktober 2010

BNS en PFH

Niet lachen! Vanavond de "richtinggevende" vergadering van de "Beroepsvereniging van de Nederlandse Stripmakers". Deze BNS bestaat nu anderhalf jaar. Vergadering onder leiding van Maaike Hartjes. In het Volkskrantgebouw aan de Wibautstraat in Amsterdam. Ik heb maar gezegd dat ik ook zou komen. Geen idee wat te verwachten. Vorige vergaderingen met de vakbroeders vond ik vaak errrrrrrrrrg lang en erg warrig. Geen heldere koppen, hoor, die Nederlandse striptekenaars. Mezelf misschien incluis, maar goed. Voor 't algemeen Nederlandse strip-nut ga ik mijn Caroline maar es een avond alleen laten! Er valt immers nog best wat te verbeteren in de positie van de Vaderlandse strip-profi.











Trouwens, voor het eerst (echt waar!) de "statestieken" van deze weblog bekeken. Wauw! We hebben eigenlijk best heel wat bezoekers iedere dag! Een hele trouwe schare! Helemaal nooit gerealiseerd! Gauw je iets toewerpen, zodat je blijft terugkomen, blogvriend! Eh . . .wat ligt hier . . .een nieuwe Puppy! Voor het voorafgaande zie de Puppyblog!

Geen opmerkingen: