zondag 18 april 2010

Bob Evers ORIGINELEN


Vanaf . . . effe kijken, vanaf NU is ie officieel in de lucht! Het Hans van Oudenaarden webwinkeltje: VANO-ORIGINEEL !!!

Op elke beurs is er altijd wel iemand met de vraag of ik misschien soms ook o r i g i n e l e n in de verkoop heb.

Heb ik altijd een beetje afgehouden, die vraag. Het zijn per slot toch een beetje je kindjes, die originelen. In elk van die pagina's zit een boel zweet, per slot! Hee, en als je 'm verkoopt kan je er misschien een keertje van naar de Albert Heyn, maar dan is ie ook voorgoed weg . . .
Maar die stapel originelen hier groeit! En groeit!

En dan moet je jezelf op een dag de snoeiharde vraag stellen, of je nou nog wel van al je kindjes evenveel houdt! Vooral het oudere werk. Dat staat ontegenzeggelijk alweer wat verder van de maker af. Kan ik me eigenlijk nog wel h e r i n n e r e n hoe ik daar op zwoegde?

En ik weeeeeeeeeeet gewoon dat ik er sommige mensen een groot plezier mee zou kunnen doen. Met die origeeltjes. Of wat als er hier op de studio nou brand komt?

Jaja, Hans . . . denk daar nou es over na . . .

Weetje, ik ben eruit. Ik doe het gewoon! Ik ga er een paar verkopen!

Ik maak een eenvoudig VANO-webwinkeltje, dacht ik. Super-eenvoudig. Dat het bijna niet rechtstreekser kan. Direkt van maker naar koper. Niemand ertussenin.
Okee, met een kleine bibber vandaag dus de aankondiging van deze grote stap. Hier op de blog! Op Frank's verjaardag nog wel. Vano in de verkoop. JEEEEEE!!! Wieweet hoe leuk dat nog wordt!

VANO-ORININEEL !!

Geen opmerkingen: