donderdag 18 april 2024

Hel-preview: nog meer pagina's voor het artbook

Er duikt steeds meer materiaal op voor het in september te verschijnen Hel Artbook. Maar heet het straks nog wel een artbook? Danker Jan plaatste de afgelopen dagen daarover de onderstaande posts op zijn Facebookpagina.

Nog zo'n oud geval. Ik weet niet meer of dit nou een beoogde cover voor EPPO of het album was? Het werd in ieder geval afgekeurd.
Ik heb hem later nog wel uitgewerkt en er een prent van gemaakt.

(Illustratie: Danker Jan Oreel)

Ik vind dit nog steeds een mooie tekening. Het is de 2e versie van de 2e helft van de 2e pagina van het 1e verhaal van Hel. En deze komt zeker in dat 'artbook' van Hel.
De vraag is alleen of ik wel een artbook moet noemen. Ligt dat niet iets teveel voor de hand?
Dus ik zit op een andere titel/naam te broeden. Dus mocht iemand een lumineus idee hebben...?

Geen opmerkingen: