maandag 7 augustus 2017

Nieuwe vooraankondiging: De avonturen van Hel 2: De Sibylle-codex verschijnt op 2 september

(Illustratie: Danker Jan Oreel)
"Slecht nieuws voor wie 14 oktober in zijn agenda rood omcirkeld had als de dag dat het tweede album van Hel gepresenteerd zou worden." schrijft Danker Jan op zijn Facebookpagina. "Zou? Jazeker, want dat gaat niet door!"
Toch is dit beter nieuws dan je naar aanleiding hiervan zou denken. Want de geplande presentatie van het tweede Hel-album is vervroegd. Zaterdag 2 september, tijdens het Brabants Stripspektakel te Veldhoven, verschijnt zowel de reguliere editie als de Dossiereditie van De avonturen van Hel 2: De Sibylle-codex. Meer nieuws hierover lees je binnenkort op dit blog en de Facebookpagina van Danker Jan.

2 opmerkingen:

Kees van den Bos zei

Een onvervalst staaltje Zeeuwse humor van Danker Jan. Hij zet je eerst op het verkeerde been om vervolgens de glimlach weer op je gezicht te toveren. Dat zal hij ongetwijfeld ook tijdens jullie werk aan Hel # 2 gedaan hebben. Kom maar op met die anekdotes... hahaha. Tot 2 september dus, mooi. Zoals ik al antwoordde aan Danker Jan: die datum had ik ook al in mijn agenda omcirkeld. Veldhoven, 'here we come'!

Frank Jonker zei

Ha Kees,

Ja, dit soort grappen maakt Danker Jan vaker aan de telefoon, zelfs deze. Ik dacht werkelijk één moment dat het album uitgesteld zou worden. Tot Danker Jan me vertelde dat de presentatie vervroegd werd :-). In elk geval is de uitgave van de beurseditie van de Dossiereditie van De Sibylle-codex nu zeker en officieel aangekondigd voor het Brabants Stripspektakel
Tot ziens op 2 september.

Hartelijke groeten,

Frank