woensdag 24 september 2014

Waar zijn we nou helemaal mee bezig?

Een rustig weekje op de blog. Hoogste tijd om eens even bij te praten waar we nu zoal mee bezig zijn en wat je de komende maanden nog zoal van ons kunt verwachten. Wat Hans betreft mag dat meer dan bekend zijn. Op dit moment is Hans druk bezig met het tweede Rhonda-verhaal: Rebecca. Met onder andere deze prikkelende scene. Wellicht nog eind dit jaar, maar anders zeker in 2015 te vinden in Eppo Stripblad. Meer over de laatste stand van zaken over het nieuwe Rhonda-verhaal vind je ten alle tijden op de Help me, Rhonda-blog (http://www.hmrcomic.blogspot.nl/). En dan is nog niet alles, want een dezer dagen verschijnt bij BDMust de Franstalige editie van Rhonda 1: Help me, Rhonda! in kleur. Binnenkort meer daarover op de Help me, Rhonda-blog en op deze blog.

En er is nog een nieuw album op komst, het langverwachte Achter de schermen van... Max Miller  en de Orde van de Blauwe Steen. Het album is inmiddels naar de drukker en als alles goed gaat, hopen we dit speciale Max Miller-album tijdens het Stripfestival Breda officieel te kunnen presenteren. Intekenen kan nog altijd via een mailtje naar IJsbrand: maxmillerstrips[at]xs4all.nl.

(Illustraties: IJsbrand Oost)

Meer info over Achter de schermen van.... Max Miller en de Orde van de Blauwe Steen vind je op diverse plaatsen op deze blog en op de Max Miller Strips blog (http://maxmillercomics.blogspot.nl/).
 
En tenslotte wordt er inmiddels ook druk gewerkt aan het scenario voor het nieuwe Max Miller-verhaal, waar ik verder nog niet al te veel over kan vertellen, behalve dan dat het verhaal naar alle waarschijnlijkheid zal openen met een winterse scene en dat het gevaar al vanaf de eerste pagina aanwezig is. Naar we hopen ergens volgend jaar in Eppo Stripblad.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wanneer komen er op deze blog weer pagina's van het pocket Duck verhaal? Grtjs, -J-.

Frank Jonker zei

Ha -J-,

Goeie vraag! Door al het nieuws rond Nieuwe Vrienden en Max Miller zijn die pocketscenario-pagina's er een beetje bij ingeschoten. Ik weet niet steeds of ik wel heel het scenario op de blog kan zetten, maar goed, de eerste volgende keer dat er weer niet zoveel te melden valt op deze blog, zal ik weer een aantal pagina's posten.

Hartelijke groeten,

Frank