vrijdag 4 juli 2008

Uw tekenaar op vakantie!!!


VAKANTIE!!!
Nou ja, alles even op een laag pitje in ieder geval. De laatste tien dagen even de tijd genomen voor vrienden, familie, terrasjes, fietstochtjes, tuinieren, boswandelingen, theater en "buiten de deur" etentjes. En voornoemde zaken natuurlijk allemaal in de laaaaaaaaaaagste versnelling!

Alleen vandaag de computer even aangezet. Om jullie vrijdag-pagina even te uploaden.
De pagina met het vuurgevecht in inkt. Op deze pagina heb ik tov Frank's scenario ongevraagd wat tekstballonnen toegevoegd. Een ballon met "Draai om die boot" erbij in pl1. En op pl4 heb ik ook tekstballon toegevoegd:"Sneller, sneller! Maak dat we uit hun schootsveld komen! Achter de frisco" Waarom toch? Ik zal het jullie vertellen. . .

Zo'n roeibootje is een extreem traag vervoersmiddel. Voordat je zo'n bak gedraaid hebt en weer uit de buurt van gevaar hebt geroeid . . . dat duurt voor het gevoel van de inzittenden natuurlijk UUUREN! Op een of andere manier leek het me hier grappig om de muiters sneller te laten reageren dan het schuitje. Ik wilde dat de pleuris uitbrak, geschreeuw en paniek en dat die boot maar laaaangzaam weer de andere kant opdobberde. . .


Okee. Ik zet de machine weer uit voor vandaag. Weer de zon in! Om de plaatjes groter te zien, kun je er even op klikken

Geen opmerkingen: