zaterdag 19 april 2008

Strafwerk!

Hoi allemaal! Dank jullie wel voor alle felicitaties en Hans voor die maffe felicitatieprent hieronder. De taart is alweer op en na mijn vrije dag van gisteren ben ik vandaag weer vrolijk aan het werk gegaan.
Gek genoeg viel gisteren ook de nieuwe Donald Duck op de mat (nr 17-2008) met daarin een (1 pagina) verhaal van me, dat ook al over een verjaardag gaat.
Ik schreef het al in 2006, dus is het nu toeval of niet dat deze one-pager precies deze week, sterker nog, precies op mijn verjaardag, in de Donald Duck staat?
Hoe dan ook, in afwachting van de geïnkte pagina 15 en onze vaste blogrubriek ‘Poppetjes tekenen in…(Ja, volgende week is het weer zover), wil ik jullie deze pagina niet onthouden.
Hierboven zie je het scenario al, de uitgewerkte versie, in kleur en met echte striptekeningen, vind je op pagina 37 van de Donald Duck van deze week.

Prettig weekend, allemaal!

Geen opmerkingen: