donderdag 17 december 2020

Troje in zwartwit


(Illustratie: Danker Jan Oreel)

Een paar weken geleden plaatste Danker Jan al de schets van de onderste helft van pagina 7 van het nieuwe avontuur van Hel, Het verloren goud van Troje op zijn Facebookpagina. Inmiddels is de pagina volledig geinkt en eveneens te bewonderen op de Facebookpagina van Danker Jan. En natuurlijk ook hier op de Bob Evers Strip blog. Danker Jan plaatste er onderstaand commentaar bij:

Op zich ziet dit er niet verkeerd uit. Mijn probleem is alleen dat het uiterst moeizaam tot stand komt. Het zal toch iets te maken hebben met mijn beperkingen als striptekenaar... (denk ik dan).

Gelukkig zijn de reacties op deze post en pagina heel positief en ik kan me daar alleen maar bij aansluiten. Zeker als je je bedenkt dat deze pagina in wezen de Illias samenvat in één pagina. Of althans dat deel dat wij voor ons verhaal nodig hebben. Hoe dan ook, het is weergaloos in beeld gebracht door Danker Jan. Let alleen maar eens op de hoeveelheid historische details in voor- en achtergrond. Als alles meezit zie je deze pagina en vele anderen ergens in 2021 terug in Eppo.

Geen opmerkingen: