dinsdag 11 juni 2019

Hel in 'De winter'

Deze week maakte Danker Jan maar liefst twee versies van de winterplaat uit de 'Vier seizoenen'-serie van Hel. Dit is de eerste:


...in schets...


... en.in kleur.

En dit is de tweede...

...in schets...
(Illustraties: Danker Jan Oreel)

...en in kleur.

Beide versies zijn te vinden op de Facebookpagina van Danker Jan. En wellicht volgt er een derde versie. Maar bij deze twee kun je alvast kiezen welke van de twee jij het mooiste of het beste vindt.
Zelf vind ik ze allebei prachtig en sowieso doe ik dit Danker Jan niet na. Maar als je me vraagt toch te kiezen, dan wordt het toch nummer 2, denk ik. Puur op gevoel af heeft die voor mij net ietsje meer het gevoel van de winter dan de eerste. Maar is het echt maar een klein verschil en in dat verband ben ik heel benieuwd naar een eventueel derde versie.

Geen opmerkingen: