dinsdag 6 september 2016

Rotterdamse Rhonda en Bruxelles

Binnenkort lees je op dit blog alles over de zeer geslaagde presentatie van het nieuwe Max Miller-album 'Max Miller 3: Schaduwspel' tijdens het Brabants Stripspektakel in Veldhoven. Maar eerst, rechtstreeks van de Help me, Rhonda-blog, Hans verslag van zijn signeersessies afgelopen weekend in Brussel. En  o ja, ook Rhonda en het nieuwe Rotterdamse Stripmuseum Strips!

Vorige week bij de borrel nog net niet, maar nu hangt ze! Wijnhaven, Rotterdam! Rechts naast de voordeur van het kakelvers geopende stripmuseum. Rhonda aan een touwtje! Ben je in de buurt, check het museum even. Ik wens ze alle goeds!
Waar ze trouwens ook een alleráárdigst stripmuseum hebben, Brussel, een weekendje poppetjes getekend op het tamelijk enorme stripfeest in het Warandepark. Drie dagen aan een tafel met Erik Heuvel, Jaime Calderon, Thomas de Caju en Francis Carrin. Ik begrijp dat ze daar in Brussel serieus de ambitie hebben om het Angouleme festival naar de kroon te gaan steken.
( hier naast Jaime en Erik)
En soms, als ik het in alle Francofone drukte echt niet versta, laat ik de klantjes even hun naam opschrijven. Dan weet ik zeker dat ik geen spelfouten maak bij de dedi. Hier m'n Brusselse lijstjes.
Souvenir !

(foto's van Christa van Oudenaarden, Chaime Calderon en mezelf

Geen opmerkingen: