dinsdag 29 maart 2011

Jongetjes te koop!

Vorig jaar, na lang aarzelen, m'n VANO-originelen internet-winkeltje geopend. Voor het eerst van m'n leven wat BE-pagina's in de verkoop gedaan. Piepklein aanbod. Groot succes. Zeeeeer goed verkocht. Voor deze strip-kluizenaar onverwacht leuk om te zien hoeveel plezier je kunt kunt doen met die malle, stoffige pagina's. Mensen waren er echt super blij mee. Een eye-opener, hoor, omdat ik altijd erg vrekkig was geweest met dat spul. Weetjewat? We zijn nu al wel weer ruim een jaar verder, Hans. Durf je het? Tijd voor de volgende verkoop-stap? Een iets grotere stap, maar es?  Ik doe het!

Vanaf NU te koop in het VANO-winkeltje : de complete "Drie Jongens op een Onbewoond Eiland"
Alle zes en veertig pagina's PLUS de originele cover. Prijzen enzo te vinden op de site van voornoemde VANO-winkeltje.

Hier wat kiekjes:




































7 opmerkingen:

Daan zei

Getsie zeg!

Daar wordt een mens hebberig van... Eerst maar eens heel veel geld winnen/verdienen/stelen? Helaas heb ik bij het eerste geen geluk, voor het tweede geen lef/geluk en voor de derde gelukkig geen lef.

Dan maar fijn dromen...

Anoniem zei

Geen 1 april grap heren??
Enneh... de cover is niet meer te koop hoor ;)
Groetjes en leuk weekend, -J-.

Hans van Oudenaarden zei

Dank Daan! Ik voel me meteen een grote geldwolf! Maar hee! Dromen is ook mooi!
@Joop:
Frank was altijd onze grapjas! Maar Frank is erg druk, deze weken. Gefeliciteerd met je cover-origineel! En alvast met je verjaardag, voor ik het vergeet!

Frank Jonker zei

Ha -J-,

Tja, sorry. Hans heeft gelijk. Het is hier inderdaad te druk om naast alle verhalen ook nog een 1-aprilgrap te gaan bedenken. Maar wees eerlijk, als je het verwacht, is het niet leuk. Dus een jaartje, of twee of drie, overslaan kan helemaal geen kwaad. :-)
Alvast heel fijne verjaardag morgen.

Hartelijke groeten,

Frank

Otto zei

Jammer dat er niet een mooi A3 boek bij komt met de originelen, zoals bij Franka (Mega editie 950 euro) en Havank van Daan Jippes (met halve originele schets pagina voor 190 euro!)
Het is wel erg aan de knaken maar voor de rich and famous een mooie mogelijkheid.

Henkus zei

"Jongetjes te koop!"...
Is de politie al langs geweest...?

Hans van Oudenaarden zei

@Otto:
Mooie A3 boeken met facsimile's van originele strippagina's! Ik ben er dol op! We gaan erover denken!
@Henkus:
Hij was een beetje flauw, ik geef het toe.