dinsdag 13 september 2022

Oom Dagobert, Donald Duck, Max Miller en Nieuwe vrienden op de Stripdagen

 In het weekend van 3 en 4 september vonden in Rijswijk de Stripdagen 2022 plaats. Ik had beide dagen een plekje in de stand van het Stripschap. Naast de gebruikelijke albums had ik als primeur het nieuwe Oom Dagobert Jubileumalbum bij me. Over dat album plaatste Sander Dieben onderstaand bericht op zijn Facebookpagina Het beste uit Donald Duck Weekblad

(Bron: Facebook)

Sanders Dagobertalbum was niet het enige exemplaar dat ik tijdens de Stripdagen mocht signeren. Op zaterdag bleek er al heel veel belangstelling voor te zijn en halverwege de zondag mocht ik het allerlaatste Oom Dagobert Jubileumalbum signeren. Verder was er ook belangstelling voor de andere Donald Duck-albums zoals Op reis om de wereld met Donald Duck deel 2 en De spannendste avonturen van Donald Duck 34, maar ook voor de beide albums van Max Miller 'De Orde van de Blauwe Steen' en 'Schaduwspel' en een exemplaar van Nieuwe vrienden. 


Bij Hans liep de signeersessie bij Eppo op zondag ook goed. Toen later op de middag diverse stands werden afgebroken, had ik een mooi zicht op de stand van Eppo, waar Hans en Romano tot de laatste minuten van de Stripdagen 2022 zijn blijven signeren.

(Foto's: Alex Odijk)

Tot slot wil ik Ronald en Meerten bedanken voor mijn signeerplek in de Stripschapstand. Alejandro, Anne, Dinie, Marissa, Robert en Willem voor de gezelligheid tijdens de signeersessies, Alex voor de foto's en natuurlijk iedereen die de moeite nam om speciaal voor ons naar de Stripdagen te komen. Hartelijk bedankt allemaal!

Geen opmerkingen: