dinsdag 24 mei 2016

Sehnsucht nach Erlangen!

Afgelopen weekend mocht ik signeren in het Belgische Knokke (daarover binnenkort een uitgebreid blogverslag), deze week is Hans aanwezig in het Duitse Erlangen. Lees er hieronder alles over in een gloednieuwe post van Hans, afkomstig van de Help me, Rhonda-blog:

Meer dan vijfhonderd Künstler en Künstlerinnen uit heel de wereld een dag vier gezellig temidden van de stripfans! Jawohl! Eind van deze week hebben onze oosterburen 'm weer! De reusachtige, alweer zeventiende, internationale Comic-salon in het Duitse Erlangen.

En kijk nou es, op vrijdag en zaterdag, wie er op standnummer 57, in de B-hal zal gaan plaatsnemen, daar in dat verre Erlangen, pünktlich tussen 10 en 7 (oei, lange uren!) !  Om de nagelnieuwe (vorige week van de drukker) Duitstalige Rhonda nummer 1 voor de Duitse fans te gaan signeren? Yeeaaahhh! (Benieuwd, trouwens, hoe het drukwerk eruit ziet. Ik heb het boek nog niet in handen gehad)
Lange reis. Woensdag heen, zondag terug. Ik begrijp dat Daan Jippes en Erik Kriek er ook zijn! Okee, dit vraag ik vaker, wiiiiie komt er gezellig langs? Ga ik Nederlanders zien?

Geen opmerkingen: