dinsdag 26 januari 2016

Slipjes uit in Angouleme!!!

En jawel, nog een, niet al te serieuze bedoelde, post van Hans van de Help me, Rhonda-blog, De boodschap daarentegen is duidelijk. Morgen op de Bob  Evers Strip blog overigens meer (serieuze) info over Angoulême... en Leeuwarden. Voor wie niet zo lang kan wachten, kijk voor Leeuwarden alvast even op de Max Miller Strips blog. En wat betreft Angoulême geef ik hieronder het woord aan Hans:

Morgen voor de derde achtereenvolgende keer de trein in om m'n albums te gaan  signeren in Angoulême ! Persoonlijke spulletjes ingepakt? Brilletjes, tekenspul, telefoonoplader? Reis per auto gemeden?
Reis per vliegtuig gemeden?
Reispaperassen, paspoort, badge electronique, modieuze baard laten staan? Maakt in Neder-neder-neder-land natuurlijk geen verschil, maar vinden die Fransen superfijn!
AAAAI! Shit! M'n LUL!  Het is natuurlijk tegenwoordig van extreem belang wat er precies in het slipje van de tekenaar schuilt! Voordat het publiek je werk goed kan vinden, moeten ze natuurlijk wel éérst weten welk geslachtsorgaan die maker heeft!
Misschien dan gewoon maar ijskoud volhouden dat ik WEL een vrouw ben? Een beetje een lelijke? Of zou m'n broek bij elke aankoop dan omlaag moeten? Met die baard trappen ze er natuurlijk helemaal niet meer in. . . .
Angoulême, j' arrive !

Disclaimer:
Het is 2016, het onderwijs is niet meer wat het was, we zakken inmiddels alweer lekker terug in een negentiende eeuwse puriteinse moraliteit, dus dit nog even met nadruk voor de seksisten van elk geslacht en de overige dombo's: Bovenstaande geschreven met enige ironie.  Ik heb nooit, nu niet en in het verleden niet, iets gehad tegen tekenende vrouwen. Ik probeer hier aan te geven dat ik het geslacht, de seksuele preferentie en ostentatieve seksualiteit, het cupformaat, het ras, de handicap etc. van de tekenende mens bij uitstek juist ONBELANGRIJK vind. Voor mij telt alleeeeeeeeeeeeeeen de kwaliteit van het werk.

Geen opmerkingen: