dinsdag 22 juli 2014

Max Miller op Stripinfo

Ongeveer een maand na de recensie in Veronica Magazine zijn we opnieuw verblijd met een enthousiaste, positieve recensie over het nieuwste Max Miller-album 'De Orde van de Blauwe Steen'. Op de site van Stripinfo (www.stripinfo.be) wordt het tweede Max Miller-album uitvoerig besproken. Met een uitgebreide samenvatting van de inhoud van het verhaal en een prachtig compliment voor de combinatie tekeningen en verhaal. En dat is toch waar een strip het van moet hebben, nietwaar?


(Illustratie: IJsbrand Oost)

Je vindt de recensie over Max Miller via de volgende link:  http://www.stripinfo.be/recensie.php?recensie=2042. Met dank aan Witam voor deze prachtige recensie en IJsbrand en Rob voor de link.

2 opmerkingen:

Otto zei

Mooie recensie hoor, en terecht, maar dat de tekeningen niet gedetailleerd zouden zijn vat ik niet helemaal. Dat het desondanks niet afleid van het verhaal kan ik wel beamen maar ik vind ze toch wel lekker gedetailleerd.

Frank Jonker zei

Ha Otto,

Ben het helemaal met je eens, maar ik denk dat het inderdaad ook in de recensie zo bedoeld is. Precies voldoende details in de tekening, zodat de focus op het verhaal en op de sfeer binnen de scene ligt.
Ik denk dat veel mensen de hoeveelheid details die IJsbrand in de tekeningen verwerkt heeft pas echt zien als ze de plaatjes bij een tweede lezing wat langer bekijken. Inmiddels heeft het album trouwens in Stripschrift ook een positieve recensie met hoge waardering gekregen.
Heel prettig weekend.

Hartelijke groeten,

Frank