woensdag 22 oktober 2008

Poppetjes tekenen in Breda: de 'Strijd om het Goudschip' tournee

Hoi allemaal! Ook dit weekend wordt de “Strijd om het goudschip’ tournee weer voortgezet. A.s. zaterdag 25 oktober signeren Hans en ik vanaf 14.00 uur bij Strip- en Spellenwinkel De Dobbelsteen in Breda. Met natuurlijk ons nieuwste album, “De strijd om het goudschip’, maar ook alle eerdere delen uit de Bob Evers stripserie in zachte én harde kaft.




















Ook de heruitgave van ons allereerste album in hardcover ‘Kabaal om een varkensleren koffer’ is nog in Breda te koop. De oplage is beperkt, maar we hopen er zaterdag nog genoeg te hebben voor iedereen die nog een hardcover van Bob Evers deel 1 mist in zijn of haar collectie en er toch graag één wil hebben. Verder hebben we ook de nieuwe boekenlegger bij ons, gratis bij aankoop van een album. En met een beetje geluk zijn ook de Bob Evers giclées bij De Dobbelsteen te bewonderen. We hopen jullie dan ook zaterdag weer allemaal te mogen begroeten. Tot ziens in Breda!


Bob Evers bij ‘De Dobbelsteen’

Zaterdag 25 oktober 2008

Van 14.00 uur tot 17.00 uur

Strip- en Spellenwinkel ‘De Dobbelsteen’

Boschstraat 110

4811 GK Breda

Tel: 076-5284700

Info: http://home.wanadoo.nl/labyrinth-breda/

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Hans, neem jij mijn witte album mee naar Breda?
Ik zal er zijn, en hoop jullie dan even te spreken voor de drukte begint!

Hans van Oudenaarden zei

Hee Carlos!

Doe ik!
Erg benieuwd of het weer zo idioot druk wordt. Volgens mij hebben we nu toch iedereen wel gehad.
Tot zaterdag.