woensdag 5 maart 2008

Poppetjes tekenen in Wilrijk

Hoi allemaal! Deze keer heb ik Hans helaas niet over kunnen halen:
A.s. zondag 9 maart kom ik voor één keer zonder Hans naar de Wilrijkse Stripdagen.
Maar gelukkig niet alleen, want Fons, freelance medewerker van onze uitgever en internetstripwinkelier, is er ook. Met Bob Evers albums, prenten, gratis boekenleggers en alles wat we nog meer aan leuke Bob Evers spullen kunnen meenemen.
Voor iedereen die een album of een prent koopt, is een tekst en handtekening natuurlijk geen enkel probleem. Alleen die tekeningen, hoe ga ik dat nu doen?
Het tekenen van Bob, Jan, Arie, Mickey Mouse, Buikmans en al die andere characters laat ik toch liever aan Hans over. De enigen die ik in feite nog een beetje fatsoenlijk op papier krijg, dankzij de vele geschetste scenario’s, zijn Donald Duck, Oom Dagobert, Kwik, Kwek en Kwak en andere gesnavelde figuren.


Nou ja, vorig jaar zat ik op de Rijswijkse Stripbeurs met hetzelfde probleem. Dus laten we het dan ook maar op dezelfde manier oplossen. Met andere woorden, iedereen die aanstaande zondag 9 maart een Bob Evers album koopt, krijgt van mij sowieso een tekst en een handtekening, en mag nadien altijd, ongeacht tijd en plaats, aan Hans vragen om alsnog een tekening in het betreffende album te maken.
Tot ziens in Wilrijk!


Wilrijkse Stripdagen 2008

Zaterdag 8 en zondag 9 maart

Gemeenschapscentrum Valaarhof

Letterkundestraat 133

2610 Wilrijk - Antwerpen

Openingstijden: beide dagen van 10.00 uur tot 17.00 uur.

Signeersessies vanaf 14.00 uur.

Info: http://www.vlaamsstripcentrum.be/

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Frank,
goeie tekening, joh! Als ik kwam, zou ik er zeker genoegen meenemen.
D'r zit humor in en dat kan ik wel waarderen!
Nu nog even wat met de penseel oefenen, je weet wel, waar Hans dan ook mee tekent, en je bent een volwaardig alternatief!
Groetjes,
Henkus

Frank Jonker zei

Hoi Henkus,

Bedankt! Ik hoop dat er zondag meer mensen zo over denken.
Dat penseel is een heel goede tip. Ik zal Hans er nu maar niet mee lastig vallen, maar als hij straks klaar is met 'De strijd om het goudschip', mag hij me een spoedcursus penseeltechniek geven voor dit soort gevallen.

Hartelijke groeten,

Frank