vrijdag 7 december 2007

Reeds verschenen

Kijk nou toch eens! Dit is al m'n derde post! Zelf niet gedacht dat ik zo'n fanatieke blogger zou blijken! Hoewel de datum niet klopt, in Amerika is het blijkbaar nog steeds vrijdag.
Frank en ik hebben nu drie Bob Evers strips in de winkel. Ik heb de plaatjes van de covers onder het welkomswoord gezet. Misschien zie je ze nu rechts naast deze tekst staan. Een heerlijk rijtje, als ik ze zo zie, al zeg ik het zelf. Ze zijn me, ieder op hun eigen manier, allemaal dierbaar.
Helemaal onderaan het rijtje zie je de cover van het nog te verschijnen deel: "de strijd om het goudschip". Dat is het album waarover ik jullie op de hoogte ga houden in deze schrijfsels.

Iets anders even tussendoor. Inmiddels moet er dit jaar natuurlijk ook weer een Bob Evers kerstkaart komen. Sinds vorig jaar immers een traditie . . . Zie hier de kaart van vorig jaar. Als je erop klikt, zie je 'm wat groter.

En hier het eerste schetsidee voor de kaart van dit jaar. Caroline riep meteen dat het niks met kerst te maken had! Eerder iets met PECH . . . een malle kerstboodschap! Gelukkig vonden Frank en Willem Hageman, de man van de speciale BE uitgaven en co-financier van de kaart, 'm prachtig!

Geen opmerkingen: