donderdag 20 december 2007

FRANK GAAT MEEBLOGGEN!!!

Inmiddels heb ik hier op deze BE-stripblog de makers, de materialen en een stukje voorgeschiedenis van het aanstaande BE-album gepresenteerd. Zie hieronder en in het archief. Grondig als een ouwe bioloog: "Niet de lezers meteen in het diepe gooien, Hans. Fundamentje leggen vóór je ze straks onder al die schetsen gaat bedelven. "

Het leek me, dat ik rond dit tijdstip eens een post moest doen om de v o o r g e s c h i e d e n i s van het album eens inhoudelijk door te nemen. Het album is deel van een serie en ook nog het derde deel van een trilogie binnen die serie. Wat ging er vooraf? Wie zijn die jongetjes, wat is er allemaal al gebeurd, hoe komen die ventjes in die situatie aan het begin van het nieuwe album terecht? Niet iedereen van jullie blogbezoekers is immers helemaal ingevoerd in Bob.

Echter. . .

Gisteren een mailtje van Frank gekregen. Na enig aandringen lijkt het Frank hartstikke leuk ook te gaan m e e s c h r i j v e n op deze blog!!! Hij heeft het even aangekeken, en ik was natuurlijk alvast begonnen. Frank is heel druk geweest en is tot begin januari op vakantie, maar daarna wil hij hier ook heel graag komen vertellen over de Bob Eversstrip. Van zijn kant. De scenaristenkant. Mooier kan het niet, lijkt me! Super!

Die BE-album-voorgeschiedenis laat ik dus nu mooi meteen over aan Frank. Dat gaat hij in januari waarschijnlijk ergens voor jullie doen. Hou het dus in de gaten.



Goed nieuws vraagt natuurlijk om iets. Een p r i m e u r t j e ! Uniek materiaal! Speciaal voor jullie! Als eerste BE4-teaser dan, en ook iets eerder dan gepland: Hier dan het eerste plaatje op het internet uit het nieuwe Bob-album!!!

De BE-"making of"stripblog is nu écht van start!!!

Klik erop voor groter.



Geen opmerkingen: