vrijdag 20 augustus 2021

...en de nieuwste strippubllicaties

 


En dan het stripnieuws van deze week. Ook Danker Jan heeft inmiddels het een en ander over het Kamper Stripspektakel op zijn Facebookpagina gezet. Voor wie nog iets speciaals zoekt, neem even kijkje op de Facebookpagina van Danker Jan en stuur een bericht als er iets van je gading bij is.


Aanstaande zaterdag is het 22e Kamper Stripspektakel. Dat is voor mij de eerste stripbeurs in pak 'm beet anderhalf jaar waar ik weer naar toe ga. En dat is voor mij ook weer even wennen. Dus ik ben benieuwd.
Wat ik mee kan nemen is beperkt. 



Dus mocht iemand nog iets zoeken of missen, laat het even weten, dan neem ik dat in ieder geval mee.
Het weer voor zaterdag ziet er op dit moment goed uit. Alle reden voor een bezoekje aan Kampen, lijkt me.
Hopelijk tot zaterdag.


Heeft iemand hier nog belangstelling voor? Ik heb er nog een paar.
Zaterdag in Kampen te bekomen.



Nog een paar laatste aanbiedingen voor Kampen. Voor de late beslissers, zeg maar.
Het prentje van de aankondiging in EPPO van het verhaal van Agent 327 dat ik samen met Henk Kuijpers gemaakt heb. Vraagprijs 1 hele euro. Ik heb er nog 14 liggen. Op=op. 



(Illustraties: Danker Jan Oreel)

Twee jaarboekjes met losse illustraties van Hel. Destijds als kerstkaart verstuurd aan een geselecteerd publiek. Ook daarvan zijn er nog wat exemplaren over. Dit moois kost 2,50 per boekje.


En dan last but not least, de tijdschriften van deze week. Ook deze week weer een nieuw verhaal in de nieuwe Donald Duck (nr 34-2021) en wel Goofy op pagina 15. Een verhaal met Goofy, Mickey en Mortimer in de hoofdrol waarvoor de inspiratie eigenlijk een simpel telefoontje was. Want dit is wat er gebeurt als je iemand belt, die op dat moment door de stromende regen fietst en geheel volgens de huidige verkeersregels ergens afstapt, stil blijft staan en af en toe eens om zich heen kijkt. De regen en de telefoon heb ik weggelaten in deze Goofy-gag, maar het eindresultaat is hetzelfde. Wat precies? Dat lees je deze week in Donald Duck. Het verhaal werd getekend door de Spaanse tekenaar José Antonio Gonzalez.

Prettig weekend allemaal!

Geen opmerkingen: