maandag 10 december 2012

De Max Miller Kerstkaart

(Foto en illustratie: IJsbrand Oost)
IJsbrand plaatste het nieuws afgelopen zaterdag al op de Max Miller Strips blog (http://maxmillercomics.blogspot.nl/) :  de jaarlijkse Kerst- en Nieuwjaarskaart is klaar! Getekend, geinkt, ingekleurd en gedrukt!
Binnenkort gaan IJsbrand en ik aan de slag om al die kaarten te schrijven en te versturen. En hopelijk krijgen dan al die bijna 400 familieleden, vrienden en relaties die kaart met onze Kerst- en Nieuwjaarswensen nog voor Kerstmis in de bus. We gaan er ons best voor doen!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Frank,
Dat ziet er goed uit!
Ik moet me sterk vergissen maar ik zie de "Olle Grieze" staan met daarvoor de "Kosterij".
Deze kaart wordt een succes!
Groet, Stef

IJsbrand Oost zei

Hallo Stef,
Dat heb je goed gezien: dit zijn inderdaad de Olle Grieze en De Kosterij. Die hebben we voor de kaart gekozen omdat een deel van het volgende Max Miller verhaal zich daar afspeelt.
Groet, IJsbrand

Frank Jonker zei

Ha Stef en IJsbrand,

Stef, dank je wel voor de complimenten, al gaan die natuurlijk geheel en al naar Ijsbrand. :-)
En Ijsbrand,bedankt voor de uitleg.
Ik hoef er verder niets meer aan toe te voegen. Behalve dat ik hoop dat je gelijk hebt, Stef, en onze kerstkaart straks bij de ontvangers, en wie weet in diverse strip(info)bladen een succes wordt.

Hartelijke groeten,

Frank