zondag 8 januari 2012

Pan's

Kerst, jaarwisseling, katers en snottergriepjes succesvol achter de rug. Nog één keer "de beste wensen" dan maar, blogvriend, ook van mij nog. Speciaal voor jou. Het mag, geloof ik, nog net. Het nieuwe jaar aan de voeten.
"Gestaag" is natuurlijk helemaal geen woord voor deze snelle tijd, maar toch maar het beste woord voor de groei van m'n stapel Help Me, RhondA-pagina's hier. Ik weet het. Ik weet het. Het gaat veeeeeel te langzaam met je strip, VANO-tje. Dat gaat wel een puntje worden de komende tijd. Even negeren nog. 
Want hoe leuk is toch, dat bouwen van die super gedetailleerde decor-panorama's.

2 opmerkingen:

Henkus zei

Mooi Hans! Fijn dat er nog tekenaars zijn die tekenWERK willen verrichten, i.p.v. alleen maar alles met een gestileerde lijn aan te geven. Ik hou van kijkplaatjes. Heeft natuurlijk ook met mijn leeftijd te maken... ;-)

Hans van Oudenaarden zei

Dank, Henkus.
En naast het pure plezier van maken van dit soort plaatjes, kun je er ook het leestempo zo fijn mee manipuleren. Dit prentje kost de lezer namelijk een halve seconde extra kijk"werk", waarmee ik hopelijk een soort rust creëer voor wat daarna komt.