woensdag 19 oktober 2011

Hans en Rhonda in Eppo

Zojuist binnengevallen hier, de nieuwe Eppo (nr 21-2011). Met natuurlijk de oproep om mee te doen aan de Eppo-enquete. Maar ook, in de rubriek Varia, op bladzijde 24, een soort mini-biografie van Hans en uitgebreid aandacht voor heden en verleden van Help me, Rhonda. Dit alles onder het kopje ‘Rhonda returns’ en met het oog op een kort verhaal voor de Eppo Kerstspecial 2011. Meer daarover lees je op de Help me, Rhonda-blog onder de titel “Occupy Comic Street” Huh? Ja, inderdaad een parallel van…
Nou vooruit, dan een passage over Eppo, Rhonda en Eppo Kerstspecial, vakkundig gekopieerd uit diezelfde blogpost:

Deze week weer met de Eppo redactie contact gehad. Er komt dus rond de kerst die extra Eppo. En ik heb het beloofd. Ik heb Eppo deze week beloofd dat ik daarin twee bladzijden zal gaan vullen. Met een exclusieve “Help me Rhonda” teaser! En die teaser zal eindigen met een tekstblokje met zoiets als: “. . . .Help me, Rhonda. Volgend jaar in de Eppo!”

De rest van Hans’ betoog, alle achtergrondinfo en alle ins en out van de huidige stripwereld, lees je op Hans eigen Help me, Rhonda-blog (http://hmrcomic.blogspot.com/).

Geen opmerkingen: